Értékelési tanúsítvány

Kitüntetve az eKomi bronz minőségi pecsét által!

Kitüntetve az eKomi bronz minőségi pecsét által!

Allianz Hungária
Allianz Hungária
Az Allianz a világ több mint 70 országában nyújt biztosítási és pénzügyi szolgáltatásokat. A csoporthoz csatlakozott társaságok rendszerint erős pozícióval rendelkeznek saját piacaikon szerte Európában, Észak-Amerikában, Dél-Amerikában és Ausztráliában csakúgy, mint Ázsia és Kelet-Európa fejlődő piacain. Az Allianz számos országban piacvezető, a kelet-közép-európai régióban a legjelentősebb biztosítócsoport. Több mint 140 000 munkatársat foglalkozat szerte a világon.

Több

Kevesebb


Szolgáltató értékelése - Ügyféltől ügyfélnek

  • Èrtékelési dátum
    (Legújabb először)
  • Èrtékelési dátum
    (Legrégibb először )
  • Èrtékelés
    (Legmagasabb először )
  • Èrtékelés
    ( Legalacsonyabb először )
Az autó üzembentartója és a baleset tanúja is voltam egyben. Az Allianz biztosító többször is megkeresett, hogy vázoljam fel az eseményeket, de végül figyelmen kívül hagyta, mivel érdekelt voltam az ügyben. Természetesen ha az önök számára kedvező lett volna a meglátásom ez a probléma fel sem merült volna.
Nincs megjegyzés
Több mint 2.5 hónap után fizették ki a káromat rengeteg telefonálás után. A telefonálások alkalmával érdemben semmit sem tudtam meg karomról, hogy éppen hol tart. A kiesett jövedelmemet is alul számolták. Kritikán aluli az önök hozzáállása a károsultakhoz.
A központi kármegítélés elég érdekes összeget állapított meg, én a személyes kapcsolatok, ügyintézés híve vagyok. Számomra az online ügyintézés személytelen. Amúgy a gyorsaság nagyon korrekt. Hamar válaszoltak a káreseményre, a kárszakértővel történt egy
Gyors
Nincs megjegyzés
A kárrendezés folyamatába nem volt rálátásom, előfordulhat, hogy az átláthatóság és gyorsaság a javítást végző szakszervíz mulasztása.
Nincs megjegyzés
Nincs megjegyzés
Az androidos rendszertől nem tudtam a kért fotókat feltöltelteni, külön emailben kellett tovabbítanom.

Loading...

eKomi minőségi pecsét