Értékelési tanúsítvány

Kitüntetve az eKomi ezüst minőségi pecsét által!

Kitüntetve az eKomi ezüst minőségi pecsét által!

Allianz Hungária
Allianz Hungária
Az Allianz a világ több mint 70 országában nyújt biztosítási és pénzügyi szolgáltatásokat. A csoporthoz csatlakozott társaságok rendszerint erős pozícióval rendelkeznek saját piacaikon szerte Európában, Észak-Amerikában, Dél-Amerikában és Ausztráliában csakúgy, mint Ázsia és Kelet-Európa fejlődő piacain. Az Allianz számos országban piacvezető, a kelet-közép-európai régióban a legjelentősebb biztosítócsoport. Több mint 140 000 munkatársat foglalkozat szerte a világon.

Több

Kevesebb


Szolgáltató értékelése - Ügyféltől ügyfélnek

  • Èrtékelési dátum
    (Legújabb először)
  • Èrtékelési dátum
    (Legrégibb először )
  • Èrtékelés
    (Legmagasabb először )
  • Èrtékelés
    ( Legalacsonyabb először )
Az információk a folyamatról nem voktak vilagosak
Az első kárrendezésem és az ügyfélszolgálaton telefonon bejelentve a sárga kék előzetes kárbejelentő nyomtatvány után önök e-mail címemre elküldve a teendőket fotókat majd tovább lépve a Toyota kárfelvevő ügyintéző szakembert felhívtam telefonon és időpontot kértem és az adatokat felvéve az autót javításra leadtam és elkészülve rendben átvettem és kifizattem az esedékes díjat. A kárrendezés folyamata elég hamar tovább lépett és önök értesítettek erről majd a további lezáró szakaszról.Meg voltam elégedve a javítás gyorsaságával és minőségével és udvariasságukról segítő készségükről.
Nincs megjegyzés
Elégedett vagyok !
Köszönöm szépen
Nincs megjegyzés
A gyorsasággal eleinte nem volt semmi problémám, kárbejelentés után már másnap kiérkezett a kárszakértő. A fekete leves ezek után kezdődött, “gyorsított” eljárás során (többször betelefonáltam) sikerült egy ~***ft-os összeget megállapítani.
Így azonnal egy márkaszervízhez fordultam akivel tudtam szerződésben vannak.
Itt hívták fel a figyelmemet arra, hogy a kárszakértő a felnin keletkezett sérülést “más kár”-ként vette fel a jegyzőkönyvbe pedig a kék-sárgán mint elismert okozott kárként szerepelt, ami miatt újraszemlét kértem. Ugyanez a beszélgetés lefolyt köztem és a szakértő között, hogy ő nem tudja annak elismerni, mert hogy más szögben van fotózva(ebben annyira volt igaza, hogy utólag lett befotózva a felni KÖZELRŐL) viszont a kárról készült nagy képen egyértelműen látszódik, hogy a károkozó bizony a felnit is eltalálta. Mivel nem jutottunk dűlőre ezért mondta kérjek belső felülvizsgálatot(közben a kár javítását elkezdettem a szervízzel, itt már 1 hónapja nem volt az autó nálam). Visszajelzés nem érkezett a felülvizsgálat eredményéről és végül a szervízben a “csökkentett” javítási költségeim ~***ft-nál álltak meg, amit a felajánlott ***sem fedezett volna, így sajnálom, bármennyire is kedvesek az ügyintézők a szakmai része egyáltalán nem korrekt már-már a biztosítási csalás határait súrolják(bármennyire is apró sérülésről van szó annak a felninek semmi baja nem volt). Kíváncsi lennék egy rendőri helyszíneléses balesetbejelentőt is így kezel egy kárszakértő?
Nincs megjegyzés
Nincs megjegyzés
Meglepő gyorsaság. Korrekt ügyintézés.

Loading...

eKomi minőségi pecsét