Értékelési tanúsítvány

Kitüntetve az eKomi bronz minőségi pecsét által!

Kitüntetve az eKomi bronz minőségi pecsét által!

Allianz Hungária
Allianz Hungária
Az Allianz a világ több mint 70 országában nyújt biztosítási és pénzügyi szolgáltatásokat. A csoporthoz csatlakozott társaságok rendszerint erős pozícióval rendelkeznek saját piacaikon szerte Európában, Észak-Amerikában, Dél-Amerikában és Ausztráliában csakúgy, mint Ázsia és Kelet-Európa fejlődő piacain. Az Allianz számos országban piacvezető, a kelet-közép-európai régióban a legjelentősebb biztosítócsoport. Több mint 140 000 munkatársat foglalkozat szerte a világon.

Több

Kevesebb


Szolgáltató értékelése - Ügyféltől ügyfélnek

  • Èrtékelési dátum
    (Legújabb először)
  • Èrtékelési dátum
    (Legrégibb először )
  • Èrtékelés
    (Legmagasabb először )
  • Èrtékelés
    ( Legalacsonyabb először )
Minden ok!!!
Nincs megjegyzés
Gyorsaság
Gyorsan és megnyugtatóan lezárult a kárügy. Köszönöm!
Ügyintező rossz tájékoztatása.
Nincs megjegyzés
Nagyon elégedett
Nem vírtuális szemlével kell indítani és tájékoztatni az ügyfeleket bizonyos dolgokról. Jelen esetben segédmotorkerékpár okozott sérülést az autón 2022.07.25. és most jött meg hogy nem hajlandok fizetni mert nem okozhatta a kárt. Ott ahol történt van kamera is csak ennyi ideig nem őrzik. Igy a gyorsaság 0 és álló autón a kár okozó tele tüzdelte az autót és úgy jött oda hogy elismeri Ő volt. (betétlap!) Ennyit a biztosításról!!!
Tekintettel a nyári szabadságolásokra, az ügyintézés időtartamával is egyet lehet érteni,
Minden online történik van előnye is és hátránya is, ha valamit nem értek, vagy nem kapom meg az információs levelet nekem kell hosszú perceket várni, mire az ügyintézővel beszélni tudok telefonon, amiben a nagyon hangos zene hallgatása idegesítő, lehetne halkabb is, hiszen az ügyintéző hölgy beszéd hangja már jóval halkabb.. nem kérdezik meg, hogy egyetértek-e kárrendezés összegével, csak lezárják az ügyet.

Loading...

eKomi minőségi pecsét